Tuesday, June 9, 2009

Blommor



Det är underbart att få blommor... speciellt pioner som är mina favoriter. Idag fick jag en fantastiskt fin bukett som jag ställde på disken i butiken. Tack snälla Jenifer!

Det är ett måste att inkludera blommor och växter i inredningar. Det gör så stor skillnad och får verkligen rummen att bli levande. Snygga krukor är också viktigt då själva växten eller blomman blir mycket finare när den står i något vackert på bordet. Tusen tack till alla mina vänner som gav mig så fina blommor på invigningsfesten. De underbara orkideer som håller så länge har jag ställt ut lite överallt.

Tycker man det är kul med växter och är intresserad av att fixa i trädgården så har jag ursnygga trädgårdshandskar. Är det fint väder och man ska spendera förmiddagen i rabatten kan man väl lika gärna känna sig lite fin under tiden tycker jag.

Behöver ni lite tips till hur ni ska plantera i trädgården så har jag härliga böcker som kan ge lite inspiration!

Kom in och titta... och var redo för en härlig dag i det gröna!

No comments:

Post a Comment