Wednesday, October 7, 2009

Snart hem till New York !

Foto : Kristina Lifors
Central Park i höstfärger

På tisdag bär det av till New York. Det ska bli helt underbart att komma tillbaka... att strosa runt i stan och hälsa på vänner och bara njuta av att vara där. Den här gången tar jag med sambon vilket ska bli fantastiskt härligt. Vi träffades i New York för 2 år sedan och har inte varit tillbaka tillsammans sedan dess, så det här blir alldeles speciellt för oss.
Jag har redan ett tight schema planerat. Eftersom man inte har så många dagar på sig så är det bäst att ha en plan känns det som. Förutom att bara njuta av att vara där tänkte jag passa på att besöka både gamla och nya leverantörer och göra lite inköp för vintern. Spännande!! Dessutom ska vi bila upp och hälsa på vänner i Vermont och stanna förbi mina gamla hemtrakter, Newport, på vägen tillbaka. Jag så efter världens godaste clam chowder och lobster roll på Black Pearl. Yuummm!!

Jag har sett till att ha ett par väldigt erfarna ersättare medan jag är borta så butiken är öppen som vanligt.

Ha det så bra så länge så återkommer jag med bilder från resan när jag är tillbaka.

K

No comments:

Post a Comment